Co se skrývá za aliasy ambasadorů? - Humbook plátek #1 (Olivka)

Ahoj, vítejte u první reportáže zabývající se naším oblíbeným festivalem Humbookfestem! Letos tu máme poprvé v historii Humbook plátek, který vás neochudí o žádné zákulisní perličky! Ani aktuální stav nás neodrazuje od příprav. Stejně jako každý rok byl letos vybrán superhrdinský tým ambasadorů. Je jich jen patnáct, ale konečně se mezi nimi objevil i kluk! V této reportáži bych vám nejen ráda oznámila, že jsem členkou této patnáctky, ale taky vám členy představila!

Do letošního programu se dostali nováčci i staré známé tváře. Jednou z nich je Valča alias Zářivka! A co nám o sobě tahle zažitá bookstagramerka poví?:
,,Ahoj, já jsem Vall, alias Zářivka. Proč Zářivka? No protože ráda zářím, úsměvy, nápady a pozitivní energií. Jsem velmi často ta nejhlasitější a nejupovídanější ze skupiny, ale i tak se snažím naslouchat a pomáhat ostatním. Je mi 18 let a letos maturuji (snad, fakt díky korono). Řekla bych o sobě, že jsem pilná studentka a ráda sdílím knihy, co jsem přečetla, ale i své studium, nebo tvoření zážitkového deníku."


Jedním nováčkem, nebo minimálně pro mě, je třeba Terka alias Měnička! Z její přezdívky se můžeme domnívat, co je její specializací, ale nejlépe to dokáže popsat sama:
,,Vychází to z toho že jsem cosplayerka, měním se v různé postavy, snažím se o co nejlepší převtělení - jak vzhledově tak i charakterem. Tady se hodně zapojuje kreativní stránka, představivost."

Co svědčí o kvalitě obsahu je určitě znovuzařazení do týmu. Jednou z takových podruhé zvolených je Ema alias Organela. Její schopnosti jsou nespochybnitelné, přestože se na pohled jeví jen jako malá částice:
,,Zdravíčko! Moje jméno je Organela, ale můžete mě znát i jako Emču. Mám tu čest přispívat ambasadorskému supertýmu svými jednoduchými makeupy a cosplayi (s barvami si hraju stejně, jako organela chloroplast s chlorofylem) a taky podrobnou analýzou knížek, neustálým přemýšlením a hledáním souvislostí."


Pro mě další novou tváří, ale rozhodně důležitým článkem party je Maruška alias Vatra, která se rozhodně s ničím a nikým nepárá!:
 ,,Jsem Maya alias Vatra, dokážu se totiž zapálit pro věc... A to doslova.🔥 Chovám knihodraky dodávající knihomolům ten správný zápal a zároveň dokumentuji jejich chov ve své knize Jak vycvičit knihodraka."

Dalším členem, kterého v týmu vidíme už podruhé za sebou je Adelína alias Chamelína, jejíž jméno stejně jako přezdívka ostatních odkazuje na její styl. Co tím Áďa myslí? Áďa je totiž hlavně známá pro svoje dokonalé a kreativní makeupy. V přezdívce Chamelína smíchala své jméno a chameleona, který vytihuje to, že dokáže změnit "barvu". Její alias je tedy dost osobitý a zároveň poukazuje i na její tvorbu a specializaci!

 Zdaleka nejmužnějším článkem naší skupiny je jediný kluk a to Patrik alias Fotomág. Ten si se svými příspěvky umí hrát a dovádět je k dokonalosti ještě jinak než všichni ostatní!:
,,Jsem Fotomág, superhrdina, který ve svých fotografiích ovládá nadpřirozené síly. Mojí schopností je tedy upravování fotek ve photoshopu." 

A už se nám tu jedno jméno opakuje! Marušky letos tým ambasadorů vychytal dvě, ale naštěstí se jsou jejich podobnosti jen ve jméně. Tahle Maruška alias Smíšek je takový náš vtipálek a myslím si, že z bookstagramu ji taky někteří poznají!:
,,Jmenuji se Smíšek a vystihuje mě pár pěkných slov. Jsem: Svědomitý Mluvný Impulzivní Šťastný Energický Kamarádský člověk, který je pro každou srandu, je výřečný tak, až je to někdy vyčerpávající, ale především, ačkoliv jsem trochu introvert, se strašně ráda kamarádím! Dalo by se říci, že má superschopnost je každému zvednout náladu, ale ačkoliv většinou zvedám spíše mandle, myslím si, že se se mnou nikdo nenudí!" 

U vtipálků ještě chvilku zůstaneme a tentokrát je tu další známá tvář. Eliška alias Platinka (ty vlasy jsou legendární) je vám určitě dobře známá i z minulého ročníku ambasadorek!:
,,Jako superhrdinský pseudonym jsem si zvolila jméno Platinka, protože platina je zářivý kov a typickou věcí pro mě jsou zářivé platinové věci. Jsem taky velmi optimistický člověk, který se neustále směje a snaží se rozzářit svět kolem sebe." 

Každý tým superhrdinů potřebuje i někoho, kdo se o ně postará a nějakou tu ochranu. Tuto roli zastává dlouhodobá bookstagramerka Anet alias Srdcařka! Je to unikátní členka party, která má o sobě hodně, co říct:
,,Jsem Srdcařka a v našem superhrdinském týmu zastupuji roli zdravotníka. Vyléčím všechnu špatnou náladu a ráda všem a se vším pomůžu. Pořád u sebe nosím fonendoskop, takže každý váš problém pořádně slyším a mám pro něj řešení! Mám srdce na dlani, extrovert jsem každým coulem a úsměv na tváři je mou součástí téměr každý den. Moje vtípky jsou sice občas nemístné, ale i tak se o ně musím poděli. Jsem pro každou blbost a ve všem vás podpořím!" 
 
Jednou pro mě známou tváří, pro vás možná nováčkem je taková poloviční osůbka a to Žanet alias Knihobit. Jak už jsem řekla, tak se zčásti počítá za půl ambasadora, ale nevěřte tomu, je docela ukecaná!:
,,Ahoj, já jsem Knihobit a proč? Není žádným tajemstvím, že jsem malá zato ale dokážu vytvářet velké věci, které se nebojím použít na mé cestě za dobrodružstvím! Protože právě dobrodružné chvíle jsou ty, které mě nejvíc naplňují i těší a už se nemůžu dočkat, až spolu zvládneme tuhle bláznivou ale skvělou dobrodružnou cestu!"

Další tváří, kterou si jistě pamatujete ještě z loňského roku je Monča alias Vypravěčka. Má nadání hlavně na mluvení, ale jak toho využívá, to vám poví sama:
,,Můj alias je Vypravěčka, proč? Jsem hooodně ukecaná, myslím si, že hodně lidí tím dokážu odbourat a hlavně umlčet. Proto koneckonců nahrávám vlastní podcast, protože stories a členové rodiny mi už nestačili. Jsem hodně otevřená...k lidem, i k nápadům. A co je moje největší přednost? Skoro pořád se směju a vždy mi udělá radost, když rozesměju i ostatní."

Od mluvení s přesuneme pomalejším tempem ke kreslení. A to hodně pomalým, protože Dee alias Lenokreska je odbornice na lenochodí portréty. Tak si ji pravděpodobně pamatujete i z instagramu!:
,,Lenokreska. Nikdo neví přesně, co je zač a kde se vzala. Je to člověk? Nebo lenochod? Říká se dokonce, že je výsledkem nepovedeného vědeckého experimentu... Jedno je však jisté - nikdo před ní není v bezpečí. Autoři, knižní a filmové postavy, dokonce i blogeři, kdokoli se může stát další obětí její posedlosti. Když si nedáte pozor, než se nadějete, skončíte uvěznění v jejím skicáku ve zvrácené podobě antropomorfního lenochoda..."
 

Už jsme tady práci s Photoshopem měli, ale styl, který vám bude povědomý a který je hlavně známý spoustou vrstev a úžasných přechodů patří jen a jen Lucce alias Grafitce. Její fotky jsou známé po celé české bookstagramové scéně!:
,,Budou to pomalu dva roky, co jsem objevila kouzla photoshopu. Grafika celkově mi otevřela dveře do světa plného nových možností a díky tomu jsem měla možnost se ve své (nejen) instagramové tvorbě posouvat dál. Proto jméno Grafitka – od slova grafika. Dejte mi vizi a já vám vykouzlím prakticky cokoli, v mé tvorbě hranice neexistují."
 

V týmu taky musel být někdo, kdo bude úhledně vyřizovat korespondenci a připravovat mise. Naštěstí máme Verču alias Písmokráska, která střídá písma jako ponožky a je v tom sakra dobrá! A její tajemství?:
,,Písmokráska je bláznivá holka, která proplétá a plete písmenka v životě i na papíře. Její škrabopis se někdy mění na krasopis tam a zpět. Je schopna popsat všechno co se jí dostane pod ruku a list papíru nezůstane prázdný❤❤ "
 
Úplně nakonec jako patnáctý člen jsem tu já, Olivka alias Sítnice. Komunikace a naslouchání jsou mé druhé jméno. Proč tedy Sítnice a ne Komunikace (haha jako silnice :)) )?:
,,Sítnice má hned několik významů. Ten nejprimitivnější má návaznost na moje fotky s "strašidelnýma" očima, které sklízí velký úspěch (taky nechápu). Druhá a celkem jasná interpretace je moje dobré orientování se na sociálních sítích, což však není úplně jen moje vlastnost. A třetí vysvětlení je mi asi nejbližší. Dávám lidi dohromady, ráda komunikuji a vedu sálodlouhé rozhovory. Ráda se seznamuji, i když jsem občas stydlivá. Takže vlastně spřádám takové sítě."

To jsou všichni členové letošní ambasadorské party! Jak jste se dočetli, tak každý má něco do sebe, speciální schopnost, takže jsem nejen já, ale určitě i vy, zvědavá na to, jak letošní Humbook odprezentují a jak se jim na jejich cestě plné překážek bude dařit! Na další informace s můžete těšit v dalším díle Humbook plátku a já vám přeji příjemné a zdravé prožití téhle zvláštní doby.













 

Komentáře

Oblíbené příspěvky