Sponzoři letošního HumbookFestu! - Humbook plátek #6 (Olivka)

Ahoj! Překvapivě vás na blogu zdravím s dalšími novinkami ohledně letošního HumbookFestu! Jak jste si mohli všimnout začátkem září se konala ambasadorská merenda, kterou mi korona samozřejmě musela překazit, takže jsem se jí bohužel neúčastnila. Dárečky mi ale zpětně přišly poštou (sice trochu zpožděně, kvůli vlastní hlouposti, ale přece). Dneska bych vám tedy ráda představila, jací jsou sponzoři letošního HumbookFestu.

Jediným oficiálním sponzorem je letos klasicky zase Loyd. Takže velká zásoba čajů na podzim, což se vždycky hodí. Osobně si Loyd také asociuji s jejich stánkem na HumbookFestu samotném. Tmavé barvy, pohodlná křesílka. Jakoby kdybych seděla ve sto let staré pracovně a koukala z okna na to, jak prší. Celkově má Loyd vždy na Humbooku stánek suprově vymakaný... Podávají vzorky různých čajů, což je strašně příjemné, když si chcete na chviličku v tom frmolu odpočinout. A nejhlavnější jsou samozřejmě záložky. Ty jejich boží záložky s čajovým pytlíkem na konci šňůrky jsou prostě legendární a když knížku nikam nemusím tahat, tak vždy zakládám právě touhle záložkou.

Dárečky jsme také dostali od Mentosu, což mi dost připomnělo Chupa-chups lízátkovou kytici, kterou jsme dostávali v roce 2018. Mentos si spojuji s tím, co byste nejvíc čekali. Bonbónky, pastelové barvy, léto a lehkost. Nejvíc se mi vybaví tábor, protože je to místo, kde se každoročně nejvíc přecpávám, jak normálním jídlem, tak sladkostmi, takže tam nikdy mentosky nesmí chybět. Tyhle, co jsme dostali, ale asi až do léta nevydrží.

Jako malou pozornost nám také něco připravil Mixit. Ten já osobně (a myslím si, že nejsem sama) mám spojený se zdravým stravováním. Asociace k Mixitu jsou taky celkem obyčejné. Vybavím si profily influencerů se zdravou výživou, Marky z Endlessbibliophile a nějakou pozitivní energii. Ne, že bych se nesnažila jíst zdravě, ale neholduji ovesným kaším a tomuhle typu snídaní. Každopádně něco od Mixitu jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, tak jsem ráda, že budu mít tu možnost. Asociace k Mixitu jsou taky celkem obyčejné. Vybavím si profily influencerů se zdravou výživou, Marky z Endlessbibliophile a nějakou pozitivní energii. 

 Poslední várka dárečků byla od Albi. Obecně si je spojuji s papírnickými blbůstkami a hlavně deskovými/kartními hrami. Kdybych asociovala víc do hloubky, tak si vybavím deštivé odpoledne, kdy s rodinou nebo kamarády hrajeme hry a popíjíme (loydovský) čajík nebo plánování nějaké ať blízké tak vzdálené budoucnosti. Čmárání, psaní, škrtání a tak dále. Proto se i diář určitě bude hodit! Nevím tedy, jak využiji karetní únikovou hru, ale třeba se taky najde příležitost si ji zahrát.

Za všechny dárečky moc děkuji, stejně jako děkuji Humbooku za hromadu neuvěřitelně skvělých knížek a plakátů od Dory Čížkové. Určitě se můžete těšit i na nějakou soutěž na mém instagramu.






Komentáře

Oblíbené příspěvky