Moje oblíbené seriály 2/2 (Julča)

Ahojky, hlásím se vám tady po docela dlouhé době s novým článkem. Vzpomněla jsem si, že vám už několik měsíců dlužím part 2 seriálového článku, a tak jsem se rozhodla ho konečně sepsat.
Tentokrát se zaměřím na seriály "ze života".

Prvním je seriál Gilmore girls. Odehrává se v Americe a sleduje životy Rory a Lorelai Gilmore, dcery a matky, a dalších postav, které žijí v malém městečku Stars Hollow. Seriál je prošpikovaný vtipnými scénami a do postav se okamžitě zamilujete.

Jeden z mých nejoblíbenějších je Sex and the city. Carrie Bradshaw, Samantha Jones, Charlotte York a Miranda Hobbes, ikonická čtveřice kamarádek žijících v New Yorku, která dopodrobna probírá své osobní životy a především vztahy s muži. Novinářka Carrie to vše sdílí prostřednictvím sloupku v novinách. Každá je úplně jiná, ale všechny jsou skvělé! Také mě hrozně baví móda té doby v New Yorku.


Další seriál, který se zabývá podobnou tématikou jako ten předchozí je Sex education. Ten naopak řeší sexualitu a sexuální výchovu u teenagerů. Seriál je vtipný, ale zároveň řeší i důležitá témata a každý teenager si v něm určitě něco najde.

Seriálem ze střední je taky Gossip girl, který je o skupině dospívající newyorské smetánky. Jejich životy sleduje gossip girl, blogerka, která zveřejňuje citlivé informace a skandály o hlavních hrdinech na svém blogu. V seriílu je hodně dobře vidět vývin postav, během 6ti řad mají prostor vyrůst a měnit se. Občas mi nekteré události přišly trochu přitažené za vlasy, ale jinak mě to moc bavilo.

A můj nej nej nej seriál na konec. Myslím, že nikoho nepřekvapí, když řeknu že jsou to Friends! Jednoduše řečeno je to seriál o šesti přátelích žijících v New Yorku. Sama jsem si vždycky přála mít partu kamarádů, se kterými budeme bydlet blízko sebe a uvidíme se skoro každý den. Seriál je strašně vtipný a v mnoha situacích se najdete. Friends jsem viděla snad už 10x a stále mě neuvěřitelně baví!

Tak jo, tímto jsme vyčerpali všechny moje oblíbené seriály.
A já se na vás těším zase u dalšího článku.

Mějte se krásně,
Julča

Komentáře

Oblíbené příspěvky