My a Dám ti Slunce?


Ahoj, zdravíme vás u nového článku, který bude zaměřen jen na jednu konkrétní knihu a to Dám ti Slunce. Jelikož to chceme udělat trochu jiným způsobem, tak jsme se rozhodly svoje pocity vyjádřit, jako kdybychom si psaly zprávy! Takže něco, jako Storki akorát se pokusíme zrecenzovat knihu.

Julča: Olivko, hádej, co jsem včera dočetla!

Olivka: Kletbu vítězů? Krutého prince? Neeee... už vím! Dám ti Slunce, že jo?

Julča: Přesně tak. A měla jsi pravdu, bylo to naprosto dokonalý!!

Olivka: Jsem strašně ráda, že s ti to líbilo! Tak, kdo je tvoje nej postava?

Julča: Je hrozně těžký vybrat jen jednu, ale nejspíš jsem měla o trochu víc ráda Jude než Noaha. Moc se mi líbila ta její proměna a jak si povídala se svojí babičkou, to bylo super. Kdo okouzlil tebe? A co se ti na knize nejvíc líbilo?


Olivka: Tak já se asi mezi dvěma hlavními hrdiny nerozhodnu. Jude je jako moje knižní já, ale Noah je jako můj bratr nebo dvojče, takže vybrat si jen jednoho nejde... Každopádně na knize se mi asi nejvíce líbil vývoj postav a ta umělecká nálada, která srší z celého příběhu. Co tobě se líbilo nejvíc? A něco, co se ti naopak nelíbilo?

Julča: Taky se mi líbil ten umělecký nádech. A vývoj postav a jejich myšlenky byly fakt dobře zpracované. Hodně se mi líbilo, jak se postupně odkrývalo, co se vlastně stalo a jak spolu všechny postavy určitým způsobem souvisely. Co se mi nelíbilo? Nic. Možná jen to, jak v té nejlepší chvíli autorka vyprávění jednoho hrdiny utla a skočila zase do jiné doby k druhému hrdinovi. Pak jsem prostě nemohla přestat číst. :D

Olivka: No, já nemám věc, která se mi vyloženě nelíbila. Prostě to miluju takové, jaké to je a nic bych na tom neměnila. Strašně se mi líbily specifické citáty, které autorka vymyslela a podle, kterých se řídila Jude! Já naprosto nejvíc zbožňuji: If a boy gives a girl an orange, her love for him will multiply! Já teda žeru i všechny úvahy od Noaha, ale tahle se mi vybaví jako první. Co ty, jaká myšlenka se ti líbila nejvíc?

Julča: Mně se vybaví ,,If bad luck knows who you are, become someone else." Dám ti slunce je ale plná skvělých myšlenek a vyjmenovat všechny oblíbené je opravdu těžké. Jak bys třemi slovy popsala tuhle knihu člověku, kdo ji ještě nečetl a nic o ní neví?

Olivka: Láska. Rodina. Umění. Co ty? Máš třeba nějakou oblíbenou scénu?

Julča: Oblíbenou scénu asi nemám. Všechny jsou skvělé!

Myslím, že z naší konverzace se hezky můžete dozvědět, jak super tahle kniha je a že opravdu stojí za přečtení. Dejte nám vědět jak se vám líbila!
Mějte se!



Komentáře

  1. Skvělý nápad na recenzi a moc se vám povedla! :D
    Já jsem Dám ti Slunce četla, je to už ale strašně dávno, na to se nabalily další a další knihy, takže si na to už nevzpomínám. Ale podle hodnocení a přečtených knih, které si vedu na Databázi knih, jsem knize dala plný počet hvězdiček. :D
    Myslím, že to volá po re-readingu, a tentokrát ale asi v angličtině. Ten quote zní v té angličtině prostě skvěle!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky