Moje oblíbené seriály 1/2 (Julča)

Ahoj,
seriály tvoří velkou část mého života, a tak jsem se rozhodla vám představit ty nejoblíbenější. Články tedy budou dva. Tentokrát se zaměřím na fantasy/scifi/historické seriály.

Nejdřív bych asi začala tím, kde se na seriály dívám. Drtivá většina je z Netflixu, protože máme doma zaplacené předplatné. Navíc celkově ráda koukám na seriály v angličtině. Pokud nad Netflixem uvažujete, myslím, že je možnost mít měsíc zdarma, ale rozhodně vám doporučuju si to zaplatit. Je to naprosto skvělé a já už nekoukám na filmy a seriály nikde jinde!

Game of Thrones
Jestli jste někdy zavítali na můj instagram, mohli jste si všimnout, že Hru o trůny miluju! Dost lidí tenhle seriál odsuzuje, protože si myslí, že je to jen o zabíjení a o tom, jak tam každý s každým spí. A ano, tyhle věci tam jsou. Ale jde o mnohem víc. Vztahy, intriky, spojenectví, hrdost, láska, krutost, ... Tohle všechno je spojeno a zasazeno do prostředí Západozemí a společně tvoří neskutečně skvělý příběh!


Zrovna tenhle seriál na Netflixu není, ale koukala jsem na něj na HBO (GO). Dá se ale normálně najít na internetu.

Outlander
Před puštěním prvního dílu jsem byla dost skeptická, protože je to historicko-fantasy seriál, kde jde o to, že se hlavní hrdinka přenese v čase do jiné doby. A já asi nejsem úplně fanda cestování v čase. Ale jsem ráda, že jsem si ho nakonec pustila, protože tenhle seriál je naprosto dokonalý! Mám za sebou tři řady a stále mě baví. Nemluvě o tom, že hlavní mužský hrdina je prostě 😍...

The 100
Lidstvo žije po nukleární válce v několika vesmírných stanicích, ale když se objeví porucha na největší z nich, 100 mladých vězňů je vysláno na Zemi, aby zjistili, jestli je planeta obyvatelná. Nezaujalo? Tak si raději pusťte první díl a uvidíte. První dvě řady jsou naprosto super, třetí snad můžete klidně přeskočit, čtvrtá je dobrá a pátá trošku splácaná dohromady. I když má tenle seriál své mouchy (a třetí řadu bych úplně vymazala), hrozně se těším na šestou řadu, která vyjde tenhle rok. Btw. miluju Bellamyho!!

Stranger Things
Všichni jste už určitě slyšeli o tomhle úžasném seriálu. Odehrává se v 80. letech 20. století v Americe a ten příběh je skvělý a mega originální. Ze začátku jsem se docela bála toho, že to bude zcela hororový seriál, ale není. Někdy se bát budete, ale o tom to zase tak není. Všechny hlavní hrdiny miluju a prostě se na to musíte podívat! A v červenci 2019 se můžeme těšit na 3 řadu!

Reign
Historický seriál o Mary Stuart a jejím boji o trůn. Francouzský, skotský i anglický. Tenhle seriál podle skutečných událostí mě hodně bavil, i když některé události byly dost natahovány a zase konec nebyl podle mě dostatečně vysvětlen. To si ale kdyžtak můžete najít na internetu.. :D
Taky se mi hodně líbily kostýmy a róby, které tam ženské postavy nosily. Ty byly opravdu nádherné!

Tohle je tedy první várka mých oblíbených seriálů a můžete se těšit na další! Příště už to budou takové seriály ze života nebo jak se tomu říká. :D
Mějte se!

Komentáře

  1. Skvělé seriály! :D
    Jediný, který nesleduji je Cizinka, ale je v plánu! Jen tedy nevím, kdy k ní dojde. :D
    Hra o trůny je skvělá. Moje mamka si myslela přesně to, co píšeš, že je to o zabíjení, sexu a kdo ví co ještě. :D Ale překvapila mě a šíleně to zbožňuje. Přiznávám, nestíhala jsem ji to stahovat. :D Až tak moc jí to bavilo a stále baví.
    Na The 100 šestou sérii a Stranger Things třetí sérii, se sakra těším! Viděla jsi, že dvě epizody z The 100 už před časem utekly na net? Já jsem je ještě neviděla, nestíhám, ale hned jak zhlédnu Cloak and Dagger, jdu na ně! :D
    A Reign! To je srdcovka! Miluji tyhle historické seriály, jako třeba The Crown, The White Princess, The White Queen nebo Victoria. Jestli neznáš, určitě doporučuji! :D
    Těším se na pokračování článku! :) ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky