Knižní nákupy (Julča)


Peněženka pláče, knihovna se hodně rychle zaplňuje, ale srdíčko jásá.

Chcete vidět, jaké knižní novinky mi doma přistály? Tak jdeme na to.

Začnu tou největší navinkou, o které jste už určitě všichni slyšeli, a tou jsou Zloději dýmu. Hned jak mi balíček přišel, pustila jsem se do čtení a musím říct, že mě kniha nezklamala. Sally Greenová vytvořila skvěly fantasy příběh, který má sice pomalý začátek, kdy se teprve seznamujete s postavami, ale jakmile se osudy hrdinů začnou proplétat, nemohla jsem přestat číst. Hype okolo této knihy je určitě zasloužený, ale stejně byste ji měli číst bez očekávání. Příběh si tak užijete určitě víc!

Druhá knížka v balíčku byl Klan od Adrienne Youngové, na který jsem slyšela mnoho pozitivních ohlasů. Také mě velmi zaujala anotace a téma vikingů mám hodně ráda. Doufám, že mě knížka nezklame.

Následuje obřííí nákup z BookDepository, odkud jsem si nakonec objednala čtyři knihy (a to jsem se hodně držela :D). Už jste slyšeli o The seven husbands of Evelyn Hugo? Ne? To není možné! Je to kniha o Hollywoodské ikoně, která se rozhodne svěřit svůj životní příběh mladé novinářce. Tak tady budou hodně vysoká očekávání, protože snad všichni, co ji četli, ji vychválili až do nebes. Nejspíš si ale stejně počkám, než ji začnu číst, protože jakmile mi kniha přišla, byla zabavena mojí mamkou.. :D
A na kterou knížku se nejvíce těším? No přece na pokračování Krutého prince. Ano, přišel mi i The wicked king. Bohužel v jiné velikosti než The cruel prince, takže k sobě nesedí, což mé nadšení trochu snížilo, ale stejně se těším na pokračování příběhu Jude a Cardana. A kdo ještě první díl nečetl, měl by si ho jít hned koupit. Nejdříve se tam nic zas tak zásadního neděje, ale od půlky dál je to super!

Přijde mi, že si vždycky objednám knížku v originále těsně před tím, než vyjde v češtině, a pak se mi do té anglické verze nechce. To samé se mi stalo s A curse so dark and lonely. Po objednávce jsem totiž zjistila že už toto jaro má vyjít český překlad. Nojo, tak si aspoň procvičím angličtinu.
Mimochodem doufám, že česká obálka bude stejně tak krásná, jako anglická, protože ten holografický hřbet je nádherný!!

A nakonec úplně poslední knihou je It ends with us od Colleen Hooverové. Další příběh, který byl vychválen až do nebes a já chtěla vědět, v čem je to tak skvělé. Navíc jsem měla chuť na něco jiného než fantasy a anotace zněla hodně zajímavě. Kniha se věnuje vážnějšímu tématu, tak jsem zvědavá, jak to autorka pojala.

Tohle jsou doufám všechny knížky, které mi doma za březen přistanou (pak se divím, kde ty peníze mizí). Ze všech mám neuvěřitelnou radost a nemůžu se dočkat, až si je přečtu. Četli jste některou z nich? A jak se vám líbily? Nebo vám doma leží ještě nečtené? Pak bychom mohli dát nějaké společné čtení.

To je pro dnešní článek vše.
Mějte se krásně! <3

Komentáře

  1. Skvělé kousky ti přišly! Teda až na ten Klan, ten jako za mě nééé. :D
    Klan u mě neuspěl. Hlavní hrdinka neustále fňukala nebo se cítila ublíženě a ukřivděně. Plus do toho ta romantická linka a byl konec. Kdybych neměla ráda svůj telefon, spláchla bych to do záchoda. :D Vážně. Až tak špatné to je! :D
    Na Zloděje dýmu se chystám, plánuje mi je půjčit Barča, až ji vrátím Temnotu, ale nemám od toho žádná vysoká očekávání. Od Sally jsem četla Half Bad, jen tedy první díl, a už ten mě nezaujal, takže jsem v sérii nepokračovala. Smůla Sally. :D
    Jasně že jsem slyšela o knize The Seven Husbands of Evelyn Hugo! Tedy, mám ji na seznamu, jako všechny autorčiny knížky, plánuji do nich také jít v angličtině, ale kdy to bude... to fakt nevím. :D
    Kruťase jsem zavřela na straně asi 120. Fakt mě to nebavilo a hlavně, vůbec jsem si neuvědomila, že Jude má ty rohaté vlasy, či co? Já a víly jsem si k sobě ještě nenašly cestu, ale snad jednou. S Kruťasem to ale nechci vzdát, možná si ho vezmu na dovolenou s sebou, kde by mě nemuselo nic rušit. :D
    It Ends With Us od CoHo jsem četla v češtině a miluju to. Je to jedna ze tří mých nejoblíbenějších knížek. Ty další jsou Odvrácená tvář lásky a Confess. Angličtina CoHo není složitá, takže určitě doporučuji jít i do Confess. :D A pokud na knihu zrovna nemáš čas, dej šanci seriálu. Myslím, že ty epizody jsou volně ke stažení na netu, někde. :D
    A Temné a osamělé prokletí bych si chtěla pořídit zítra, jako odměnu za doktora. :D Nesnáším doktory, tak tohle je taková hezká kompenzace. :D Ale nejsem si jistá, jestli bude na skladě, tak uvidíme. :D
    Přeji ti ať se ti všechny líbí - i teda ten Klan nooo - až do nich pustíš! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky