Knižní akce (Olivka)



Ahoj knihomolové! Určitě jste si taky všimli, že na přelomu února a března byla spousta knižních akcí. No, nemůžu úplně říct, že se to všechno dalo stíhat, ale každá akce byla boží a něčím vyjímečná! Chtěla bych vám povědět něco o třech knižních setkáních z jiných odvětví naší komunity a srovnat je. Na začátek musím říct, že nejde říct, která byla nejlepší nebo nejhorší, spíš jde o to, jak byly organizované a čím se lišily! Taky je duléžité to, že každá akce je z jiného prostředí a kolem ní se motají jiní lidé (ne vždycky to tak, ale je).

1. YOLI narozeniny

Tento rok jsem se zúčastnila Yoli narozenin poprvé a musím říct, že se mi to moc líbilo, přestože jsem přišla později.  Překvapilo mne kolik lidí tam bylo... Ne, že by jich bylo moc, ale spíš jsem byla překvapená, kdo všechno tam byl. Organizace byla zmáknutá a atmosféra naprosto boží! Lidi z Euromedie a Yoli (Kája, Radek atd.) byli moc milí, pořád se usmívali. Přestože to byla oficiální akce a já se bála, že to bude hodně formální, tak nakonec na mě Yoli narozeniny zapůsobily jako uvolněná akce, kde bylo spoustu prostoru si s někým popovídat. Hodně se mi líbilo, že jsme měli možnost se vyfotit s motivem na pozadí, který svým způsobem připomínaj nakladatelství Yoli a fotky se tam rovnou tiskly. Myslím si, že mi to pomůže uchovat si ty vzpomínky a já tyhle foto věcičky mám prostě moooc ráda!


2. sraz Humbook blogerů


Na obrázku může být: 34 lidí, smějící se lidé, uvnitřPrvní sraz knihomolů ze skupiny Humbook blogeři se konal 9.3. a já jsem byla dost zvědavá, jak Humbook zvládne organizaci, když mělo přijet něco okolo šedesáti lidí. Nooo, v tu chvíli mi prostě nedošlo, že Humbook organizuje festival pro tisíce (asi?) lidí a tak jsem se trochu bála, že to nezmáknou. Samozřejmě to dopadlo dobře. Všechno bylo zajištěno. Moc se mi líbil program, kde jsme vlastně měly přednášku o nových funkcích v aplikaci Storki a potom jsme si zkoušeli Storki sami psát. (Kdybyste nevěděli, kdo kreslil ten krásný GIF, který je u storkiappka na profilu, tak jsem to byla já!)  Potom jsme měli týmové kolo Humbook battlu, což bylo super, akorát náš tým toho moc nedokázal:) Taky jsem byla ráda, že v rámci stráveného času zde bylo spoustu možností si popovídat s lidmi, kteří třeba dojíždí a nemám možnost se s nimi tak často vidět. Na tomto srazu bylo patrné, že Humbook už je v organizaci zběhlý a proto akce působila formálněji, avšak organizátoři vůbec formální nebyli, což bylo super!

3. Literární salón - redaktoři 

V březnu jsem se zůčastnila také mého druhého literárního salónu a musím podotknout, že to bylo ještě podnětnější a zajímavější než minule. Bavili jsme se totiž o práci redaktorů. Všichni jsme se shodli na tom, že práce redaktora je opravdu nedoceňovaná - nemáte jejich jméno napsané v tiráži ani na internetu. Probírali jsme to, jak vlastně probíhá práce redaktora, slyšeli jsme příběh o tom, jak se k nám do ČR dostal Harry Potter. Ke konci jsme také odbočili k tématu bookstagramu a slyšeli jsme moc hezké připomínky, argumenty i chválu. Velmi mne zaujal právě výrok, že nejde pochopit proč sdílíme knihy, které se nám nelíbily, když tím na ně akorát upozorňujeme (efekt Zuzka:)). Musím na to říct, že tohle se nijak nedá objasnit ani vysvětlit, ale myslím si, žemy bookstagrameři s vámi prostě chceme sdílet i neusěchy, kroky vedle. Tato akce narozdíl od dvou předchozích působila komorněji, ležérněji. Konala se v prostorách 2media, které jsou skvělé a tvoří boží atmosféru. Organizace byla skvělá a já moc děkuji Kubovi za pozvání a všem, se kterýma jsem se tam mohla vidět také!

Tak to by bylo k událostem poslední doby úplně všechno! Doufám, že vám to dalo nějaký ten malý pohled, jak to na takových neveřejných akcích vypadá s organizací, probíranými tématy a tak.





Komentáře

  1. Byly to skvělé akce! :D
    Tedy Kája nás všechny vypekla svým těžkým kvízem, ale neskutečně jsem se u toho pobavila. :D
    Já už jsem na Yoli narozeninách byla dvakrát, a stejně jako poprvé, i tentokrát mě mrzela jedna věc, a to osvětlení. Poprvé jsem se snažila fotit, ale dopadlo to fakt špatně, takže letos jsem se ani nesnažila. :/
    A sraz Humbook bloggerů se vydařil na výbornou! Tým 3 je nejlepší! :D Ten battle je vážně skvělý nápad, ukázalo se, že něco vím, ale něco také ne. :D Určitě bych si ho chtěla zahrát ještě jednou, tak snad na dalším srazu. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky