Reakce na Bohemian Rhapsody

Ahoj, vítejte u nového článku a tentokrát jsme se rozhodly, že vás čtenáře taky zapojíme do tohohle malého "recenzního" okénka. Obě nás napadlo napsat reakci na poslední dobou velmi populární hudební film Bohemian Rhapsody, ale chtěly jsme zároveň aby to víc zaujalo čtenáře a proto jsme sepsaly otázky týkající se tohoto filmu. My na ně odpovíme tady na blogu, ale vám na našich instastories poskytneme šablonu, do které si budete moc zapsat vlastní odpovědi a sdílet je na stories s ostatními! Tak jdeme na to!

1. Co se ti na filmu líbilo nejvíc?

J: Tak to je hodně těžké. Celkově se mi líbil styl, jakým byl film natočen, a samozřejmě hudba! Hrozně mě bavily scény, kdy kapela vymýšlela a nahrávala písničky.

O: Tahle otázka je až moc obecná, protože se mi líbilo spoustu detailů a hlavně asi nebylo něco konkrétního, co by se mi nelíbilo. Ale asi nejvíc bych ocenila zpracování toho příběhu tak, že to v divákvi zanechalo velké emoce, ale samozřejmě i hudba byla boží!

2. Poslouchal/a jsi Queeny už předtím?

J: Musím se přiznat, že moc ne. Věděla jsem, že skupina Queen existuje, a znala jsem jejich nejznámější písničky, ale že bych je nějak výrazně poslouchala, to ne.

O: No... sama od sebe ne, ale každé sobotní ráno to pouští rodiče, takže jsem znala spoustu písniček už před filmem, ale nebyla jsem žádný zapálený fanoušek.

3. Kolikrát jsi film viděl/a?

J: Zatím jen jednou a to minulé pondělí. Rozhodně ale plánuji podívat se ještě aspoň jednou, protože tenhle film je masterpiece!

O: Film jsem viděla dvakrát. Jednou pořádně v kině a potom jednou doma. I podruhé to bylo kouzelné a nemyslím si, že se mě to někdy omrzí.

4. Jaký je tvůj nejoblíbenější člen skupiny Queen?

J: První mě asi napadl Freddie, protože byl nejvýraznější a jeho hlas byl dokonalý. Ale ve filmu se mi hodně líbila postava Rogera. Takže asi tihle dva.

O: Freddie je rozhodně originální postava, ale ostatní členové skupiny na mě zapůsobili o trochu víc - možná proto, že s nimi jsem se předtím nesetkala. Nejvíc mne dostal teda Roger, který měl super smysl pro humor.

5. Jaká je tvoje nejoblíbenější písnička od Queenů?

J: Všechny jejich písničky jsou skvělé, ale vždycky jsem měla nejradši We are the champions!

O: Queen nemají žádnou vyloženě špatnou písničku, všechny jsou boží, ale nejvíc mě prostě pokaždé dojme Love of my life!


A to je pro tento článek vše. Pokud s námi chcete sdílet svoje odpovědi, nezapomeňte se mrknout na naše instagramy, kde na stories bude šablona!

Komentáře

  1. Ajaj. Teď mě asi zabijete ale... já jsem to ještě neviděla. :D
    Vážně, já jsem to ještě neviděla! Jak je to možné? Nevím. Film ale mám stažený na počítači, ale spíše teď doháním své seriálové resty, takže na filmy není čas. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky